Mød OS

Vi glæder os til at give dig et dejligt og sundt smil.

Kontakt os

PERSONALE

Vi er et stærkt team af klinikassistenter, tandplejer og tandlæger. Med vores forskellige kompentencer arbejder vi sammen om at give vores patienter en god tandbehandling.

TRINE H. MADSEN
TRINE H. MADSENTandlæge, klinikejer
Det er mit mål at være en tandlæge, som jeg selv ønsker at gå hos.

Jeg vil gerne hjælpe dig til at føle dig tryg og godt tilpas på klinikken samtidig med, at vi udfører undersøgelser og behandlinger grundigt og omhyggeligt. Jeg udfører de fleste tandbehandlinger med særlig interesse i plastfyldninger, kroner, broer, parodontose- og rodbehandlinger.

LEA MEINERTZ
LEA MEINERTZTandlæge
Det er vigtigt at føle sig tryg, når man går til tandlægen. Derfor betyder det meget for mig at skabe trygge rammer, når du er til undersøgelser eller diverse tandbehandlinger. Mine interesser er specielt indenfor plast fyldninger, fjernelse af tænder og parodontose behandling. Jeg har meget fokus på omhyggelighed og på at lave en god behandlingsplan for dig og dine tænder.
LINE RAND
LINE RANDTandplejer
Jeg ser meget frem til at møde dig, og tage imod dig til en grundig undersøgelse af dine tænder. Forebyggelse og sundhedsfremme er vigtige elementer for mig. Jeg vil tale med dig om mulighederne for at forebygge tandsygdom og evt. behov for tandbehandling. Jeg tager mig af parodontosebehandling og har et meget tæt samarbejde med klinikkens tandlæger.
METTE JENSEN
METTE JENSENKlinikassistent
Jeg assisterer ved alle typer behandlinger, men varetager også andre opgaver på klinikken. Jeg synes det er rart at være med til at give patienten en god oplevelse hos tandlægen. Jeg kan godt lide vores teamwork og den fokus vi har på god kvalitet. På klinikken har vi en rigtig god stemning og en stor portion humor, der kan mærkes både blandt personale og patienter.
JETTE IVERSEN
JETTE IVERSENKlinikassistent
Jeg har været på klinikken siden 1987, og synes det er dejligt at følge patienterne og udviklingen på klinikken. Vi er seriøse og professionelle i vores arbejde, men der er heldigvis altid plads til fjollerier og humor, som patienterne jævnligt bliver inddraget i. Det gør, at patienterne føler sig godt tilpas. Jeg tager ofte imod i receptionen, men er også med ved alle typer behandlinger.
LOUISE BONDO CLAUSEN
LOUISE BONDO CLAUSENKlinikassistent
Jeg nyder at være en del af et professionelt team og brænder for at hjælpe og skabe trygge rammer for patienterne, der kommer på klinikken. Klinikkens størrelse giver et stærkt samarbejde og mulighed for at drage omsorg for såvel kolleger, som patienter. Vi har altid en varm og positiv stemning på klinikken, som jeg vægter højt.
NADINE SLOTH
NADINE SLOTHKlinikassistentelev
Jeg er under uddannelse til klinikassistent og indgår som en del af teamet på klinikken. Jeg udfører løbende de opgaver, som jeg bliver uddannet i, hvilket kan være selvstændigt eller sammen med tandlægen. Det er et rart sted at blive uddannet. Jeg møder mange glade patienter og har nogle gode kollegaer.
ANNE-KIRSTINE SØNDERGAARD
ANNE-KIRSTINE SØNDERGAARDBogholder
Jeg er glad for at arbejde på klinikken, hvor jeg nyder at møde en masse forskellige mennesker. Mine opgaver er primært bogføring og administration, men jeg tager også imod i receptionen og hjælper til med klargøring af instrumenter, når der mangler en hjælpende hånd. Jeg synes det er dejligt med den gode stemning, der er på klinikken, både blandt patienter og personale.

DEN RIGTIGE BEHANDLING

Hvad er den rigtige behandling?

Det er den behandling, der giver den bedste holdbarhed for en tand, den bedste holdbarhed for tandsættet og den bedste tyggefunktion. Men der er ofte flere muligheder i en specifik situation og det er vigtigt for os at kunne præsentere vores patienter for de muligheder der måtte være og fortælle om de fordele og ulemper, der følger med. Sammen finder vi så ud af, hvilken behandling, der er den rigtige for den individuelle person. Det er ofte et samspil mellem mulighed for tandbehandlingen, den enkeltes ønsker om, hvordan tænderne skal være og den enkeltes prioriteringer i forhold til budget. Men det vil altid være den enkelte, der vælger ud fra de behandlinger vi tilbyder.

Læs mere

Historien om Tandlægerne Jerne Torv

Min baggrund for at blive klinikejer bunder i mit behov for at leve op til mine egne standarder. Det har altid været mit mål at være en tandlæge, som jeg selv gerne vil gå hos. Det stiller høje krav, til det arbejde vi udfører på klinikken samt de rammer klinikken har og det går jeg ikke på kompromis med.

Mine kerneværdier er TILLID, TRYGHED, HØJ FAGLIGHED OG FOREBYGGELSE AF TANDSYGDOMME.

Min interesse for klinikken på Jerne Torv blev vakt i 2015 og jeg faldt for de muligheder, der lå for at skabe den personlige tandklinik, jeg ønskede mig.

Klinikkens historie går tilbage til 1970, hvor ægteparret Lone og Mogens Winding startede op. Senere blev den i 1999 overtaget af søskendeparret Lone Klemp og Bjarne Klemp, som solgte den til mig i 2016.

Jeg er ene-ejer af klinikken og det giver os mange fordele i forhold til den udvikling der er i branchen, hvor flere klinikker opkøbes af kæder med økonomiske interesser i disse. Hos os har vi ikke et ekstra led, som kan have indflydelse, men kun vores egen faglige indflydelse gør sig gældende hos os.

Galleri hos Tandlægerne Jerne Torv

Forskellige kunstnere udstiller i venteområde/receptionen. Se her hvilke:
2018:

Annette Jørgensen, Anjør, www.artbyanjor.dk

2017:
Jytte Jespersen, www.jyttejespersen.dk
Birthe Gawinski, blomster, www.gawinskiphoto.dk
Astrid Hygom www.astridhygom.dk

Mette Runge, fotocollager www.galleri-mette-runge.dk

2016:
Tina Kolding, malerier fra kysten på Fanø og sin blomsterhave, www.tinakolding.dk

Det siger vores patienter

Vi har spurgt nogle af vores patienter, hvordan de oplever at være patient hos os og vi har fået lov at vise deres beskrivelse her.

...Med spænding i maven tog jeg for nogle år siden til tandlæge; her mødte jeg så Trine H. Madsen. En sød, smilende og meget rolig dame, som man umiddelbart straks kunne føle sig tryg ved (tillid)...

LENA MORTENSEN, Læs hele udtalelsen her

...Når man lider af tandlægeskræk er valget af tandlæge afgørenede. Trine har specialiseret sig i at hjælpe og vejlede personer med tandlægeskræk. Jeg har oplevet andre tandlæger postulere det samme, men med Trine er der handling bag ordene...

Skriv til os

Her kan du kontakte os, hvis du har spørgsmål, vi tjecker beskeder mindst en gang dagligt. Du er også meget velkommen til at ringe til os.
Det er muligt at bestille en tid til undersøgelse herpå vores hjemmeside via “Tidsbestilling”, hvis man er ny patient eller hvis det er tid til eftersyn og man har modtaget en kode via e-mail, sms eller brev.
Alle andre tider skal bestilles direkte på klinikken via vores telefon 75131343